1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

رادیو 4 .E.B یا همراه

بعد از ظهر جمعه همیشه کسالت آور بوده و هست و خواهد بود حالا هرچی دلیل علمی و روانشناسی و جامعه شناسی ارائه بدی ولی واقعیت اینه که از تنبلی شروع هفته کاری جدید خودت را به در و دیوار میزنی .این مقدمه را گفتم که بگم داشتم یه جمعه خسته کننده دیگه را تجربه میکردم که دیدم توی .ف.ی.س ب.وک رادیو همراه برنامه جدیدی را گذاشته .باور کنید این بچه ها با دو تا برنامه 45 دقیقه  توی چهارشنبه ها یک برنامه باحال و جمع و جور ارائه میدهند که شامل اخبار و موضوعات اجتماعی و فرهنگی و موزیک و اعلانات برنامه های فرهنگی ایرانیان در بریزبین کوئینزلند استرالیا میباشد.چیزی که توی این برنامه خیلی حال کردم این بود که مجری ها از سرمای بریزبین شکایت میکردند و من اینجا زیر باد کولر نشسته ام .ظاهرا یه توده هوای سرد از قطب جنوب  هوای اونجا را دگرگون کرده که در سالهای مطولانی بی نظیر بوده  جالب بوده که کانون ایرانیان بریزبین (کوئینزلند) میخواستند ترتیب جشن تیرگان یا جشن آغاز تابستان را بگیرند و در عوض شهرداری بریزبین دعوت کرده بود برای آغاز فستیوال زمستانی من یکی که حاضر نیستم بستنی و هندوانه و نوشابه و هوای گرم تابستون را با برف و سرما و لباس و کلاه پشمی و شلغم و لبو و باقالی پخته عوض کنم .شما رو نمیدونم

به هر حال آرزوی  موفقیت روز افزون برای دست اندرکاران و بچه های این رادیو را دارم

راستی آیا میدانستید چرا دکمه لباس مردها طرف راسته و خانمها طرف چپ   اگه نمیدانستید برنامه این هفته رادیو همراه را  اینجا دنبال کنید .

این هم لینک رادیو  که البته فی.ل..تره

زلال که باشی آسمان در تو پیداست


Port Phillip Bay, Victoria-Australia

نظرات 1 + ارسال نظر
marjan 27 خرداد 1390 ساعت 13:56

آقا سعید سلام شما همسر ندا خانم هستید؟ من دوست ندا هستم

نه مرجان خانم ،من افتخار آشنایی با ایشان را ندارم -ممنونم که از وبلاگم بازدید کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد