1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

فیلم دوست داشتنی Midnight in Paris

همین الان یک فیلم دوست داشتنی از وودی آلن دیدم این مرد واقعا محشره یه جورایی نابغه هست .

فیلم نیمه شب در پاریس Midnight in Paris در مورد یک نوولیست ( داستان نویس)جوون آم.ری.کایی  هست که در سال 2010 به همراه نامزد و پدر و مادر نامزدش به پاریس سفر میکنه ولی در طی سفر یکشب وقتی از نامزدش جدا میشه یه رویز رویز قدیمی میاد و اونرا به قرن پیش میبره اونجا با همینگوی  دیدار میکنه و با پیکاسو آشنا  میشه .چیزی که جالب بود توی فیلم این بود که هر نسلی نسل قبل از خود را ستایش میکرد مثلا آدمهای قرن 20 اعتقاد نداشتند اون عصر طلایی فرهنگ و هنر اروپا هست و قرن 19اون برهه طلایی بوده و آدمهای قرن 19 میگفتند رنسانس اون زمان درخشان بوده وما ( قرن 19 ها)کاملا  تهی از فرهنگ و هنرهستیم .فیلم بسیار خوش ساخت و فوق العاده آرامش بخشه مخصوصا اگه خیلی وقته فیلم خوب ندیده باشید و روحتون خسته هست  از سریالها و فیلمهای تجاری که مد میشند این روزها .

صحنه ای از فیلم با حضورویلسون اون خانم  هم با اون قیافه شیک کسی نیست به جزکاتیلارد



فیلم توی لوکیشن های  محله های قدیمی پاریس فیلمبرداری شده و موسیقی متن فیلم با گیتار روحتون را نوازش میده  برخی از بازیکن ها فیلم عبارتند از

Owen WilsonRachel McAdamsMarion CotillardKathy BatesC.arla B.runi,

 Carla BruniAdrien Brody and Michael Sheen

جالبه که زن  رییس جمهور فرانسه ( خانم برو.نی) هم توی این فیلم حضور داشت البته ایشون کلا  توی فعالیتهای این تیپی زیاد شرکت داره .هر چند خانم کاتیلارد واسه من یه چیز دیگه هست بازیش توی فیلم یک سال خوب با حضور راسل کرو که معرف حضور همگان هست .

خوب دیگه تعریف نمیکنم چون مزه فیلم به دیدنشه .شنیدن کی بود مانند دیدن .حتما فیلم را تهیه کنید و از دیدنش لذت ببرید .


نظرات 2 + ارسال نظر
محمد حسین 20 آبان 1390 ساعت 22:01 http://asoodeh.blogsky.com

www.asoodeh.blogsky.com

سلام وبلاگت خیلی عالی و پر محتوی است
از وبلاگ های من بازدید کن و نظر بده
خوشحال خواهشم شد حضور سبز شما رو در وبلاگم ببینم

دستت درد نکنه عجب ولاگ بدرد بخوری داری ممنون که به من معرفی اش کرد منکه توی گوگل ریدر ام اضافه اش کردم تا از مطالب خوبت همیشه استفاده کنم .

علی 28 آبان 1390 ساعت 13:34 http://sokootesefid.blogfa.com

این فیلمو دیدیم.خوبی استرالیا همینه که فیلما تا آمریکا نمایش داده شد میاد برا دانلود وبا سرعت باور نکردنی می شه دید. دوستان می گفتن فیلم چرتیه ولی من حسابی باهاش حال کردم. خیلی دوست داشتم می شد منم همینگوی رو می دیدم.

به نظر من وودی الن توی این چند ساله اخیر فیلمهای خیلی باحالی داره میسازه اون فیلم ویکی کریستینا بارسلونا هم با حال بود واقعیت های آدمها بود که خواستگاه مردم به این سادگی تغییر نمیکنه اونروزی توی یه شبکه نقد فیلم را میدیدم میگفت جزو بهترین فیلمهای وودی آلن توی 25 سال اخیر بوده و گیشه خوبی توی باکس افیس داشته 50 میلیون و امار خوبی هست .من که با هاش خیلی حال کردم زیارت همینگوی هم باید چیز جالبی باشه
------
اون مطلب ات در مورد دانلود بسیار خبر خوبی بود علی جان چون من یک جورایی معتاد به دانلود کردن هستم خدایا گناهان ما را ببخش .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد