1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

جراحی دندان عقل

خیلی با خودم گفتم که در این باره بنویسم یا نه بالاخره گفتم بنویسم 

راستیتش من یک دندون عقل کشیدم که بابتتش یه یک ماهی درد کشیدم از اون هایی بود که  افقی به صورت نهفته رشد کرده بود من تا وقتی کهقبل از  مسافرت  به استرالیا  برای  سرویس دندان ها(با دهن سرویس کردن اشتباه نشود ) به دندان پزشک مراجعه نکرده بودم از این دو تا دندون اطلاعی نداشتم .همونطور که گفتم دندون پزشک اولی بنده خدا با اینکه مدرک از اونور آب داشت ولی زیاد اینکاره نبود و طوری شده بود که اصلا بدنم عفونت کرد و انقدر حالم بد شد که به زور من رو همکارها بردند سرم زدند  البته من هی کلاس میگذاشتم نه من قوی هستم و این چیزی نیست ولی عفونت داشت نابودم میکرد نمیدونم چی کار کرده بود که تا سه ماه آب سرد میخوردم تیر میکشید هی میگفت دو هفته دیگه بیا ببینمت بدن قوی ای داری ما هم هی خوشحال میشدیم حالا از هر کی میپرسیدیم میگفت جراحی دندون عقل اینهمه درد سر نداره 


واما اینسری رفتم توی کلینیک منتظری ( دانشگاه شاهد)  خیابان ویلا -خیابان آبان جنوبی سپند غربی تلفن  88906959-

اولش از فک  من یه عکس گرفتند ویه چک آپ از دندونها به عمل آوردند بعد هم من بهشون گفتم میخوام اون یکی دندون عقل را جراحی کنم اونها هم گفتند آره جراح هم هست رفتم پیش جراح ایشون یک معاینه کردند و گفتند باشه بعد نشستم بیرون یه 1 ساعتی منتظر موندم توی اون یک ساعت سه نفر را جراحی کرد .من که نشستم سریع دو تا بی حسی زد و یکی دو دقیقه بعد لثه را شکافت دستیارش هم مثل خودش فرز بود با هم هی داشتند در مورد زیارت عاشورا حرف میزدند و خلاصه با این چیزها حال میکردند هراز چند گاهی هم میگفت چونه پایین چند بار بگم اه ه 

بعد دیدم سریع این انبرش را کرد تو وتوی دو مرحله دندون رو شکست و در اورد همه اینا شد 5 دقیقه بعد دیدم بله سوزن و نخ را آورد و شروع کرد دوخت و دوز همچین میدوخت مثل این خانمهای  100 سال خیاط کار کشته بعد هم دیدیم بله تموم یه 5 دقیقه ام  بی خیالم شدند تا اگر سرم گیج رفت یا فشارم افتاده بود پیشگیری کنند بعد هم گفتند این نسخه ات خوش گلدی افندی  یه بروشور هم دادند در مورد اطلاعات جراحی و گفتند این نخ های بخیه هم یه هفته دیگه جذب میشه پس مراجعه دوباره لازم نیست من هم خوشحال که سری قبل این جراحی 1/5  ساعت طول کشید و اینسری 15 دقیقه تشکر کردم . توی بروشور نوشته بود بستنی بخورید  من هم همون شب توی سرمای زمستون یه بستنی هم زدم .این عمل جراحی خیلی خوب بود و بدون درد و عوارض هفته بعد هم بخیه جذب شد و انگار نه انگار جراحی انجام شده بود . من از یک  نفر دیگه هم پرسیدم و معلوم شد هر کس رفت اونجا سه سوته جراحی شد  وطرف خدای اینکاره میدونه چی کار داره میکنه .

آقای دکتر من واقعا تشکر میکنم از شما من واقعا حال میکنم  با آدمهای متخصص همیشه دوست داشتم  توی کاری که میکنم متخصص باشم نه رییس نه ادعا من همیشه  لذت میبرم کار کردن افرادی  را میبینم که  از کار خودشون لذت میبرند به قول پائو لو کوییلو توی کتاب کوه پنجمش میگفت  طرف  انقدر با لذت کار میکنه که آدم فکر میکنه طرف مشغول عبادته .


نظرات 11 + ارسال نظر
داریوش 20 آذر 1390 ساعت 20:11 http://dshi.blogfa.com

سلام دوست دوست عزیز وبلاگ خوبی داری پیش ما بیا

اورایاد 20 آذر 1390 ساعت 21:10 http://orayad.blogfa.com

سلام
دندونپزشک واقعا یه شغل تجربیه
خدا به داد من برسه که دوتا دندون داغوون دارم
راستی ایشاللا کی مسافری

برادر من تشریف ببرید قبل از سفر به اوزستان اون دو تا دندون را راست و ریست کنید چون اونجا یه وقت هزینه می اندازه رو دستتون و روحیتون تو غربت ضعیف میکنه از ما گفتن ناگهان چه زود دیر میشود .یه وقتی می بینی ویزا به سلامتی اومده و کلی کار ریز ریز رو هم انباشته شده .
------------
من اگر خدا بخواد وسط های فوریه رفع زحمت میکنم جای شما را هم حسابی خالی می کنم .پیروز باشی

اورایاد 20 آذر 1390 ساعت 21:21

راستی شما مگه استرالیا نبودید

اورایاد 21 آذر 1390 ساعت 08:08 http://orayad.blogfa.com

الهام 21 آذر 1390 ساعت 08:56 http://hajibandeh.blogfa.com

چه جالب. یکی از دوستان من هم قبل از رفتن به همون کلینیک مراجعه کرده بود و کلی راضی بود

خوب پس خدا را شکر فکر کنم جای خوبی باشه .در ضمن من از مشتریهای وبلاگتون هستم ها .همین جور خودجوش هر روز چک اش میکنم و می خونمش

امید 21 آذر 1390 ساعت 19:22 http://omid-arezu.blogfa.com

سلام خدمت سعید آقا و مینا خانم عزیز ....
ممنون از وب خوب تون....
براتون آرزوی سلامتی و شادی و موفقیت همیشگی دارم

امید از وبلاگ: امید ایتالیا

ممنون امید جان
عجب وبی بود منکه فکر کنم حالا حالا ها با هاش حال کنم برات یه کامنت گذاشتم اجازه بگیرم برای لینک تو وبلاگ

علیرضا 21 آذر 1390 ساعت 21:05 http://neatland.blogsky.com/

درود بر تو انسان شریف
خودت رفتی از یک سرویس خوب استفاده کردی، اومدی با دوستانت دیده و ندیده ات "شیر به فتح ش سکون ی :دی" کردی.
پائولو و همه کسانیکه بر این عقیده پایبندند ... سعدی "علیه رحمه": "عبادت جز خدمت خلق نیست"
با نوشته ات انرژی گرفتم برادر، امیدوارم از انرژی من، انرژی بگیری.
آرزوی بهترین روزها رو برات دارم در سرزمین دیگر.

علی جان ممنون من هم با نوشته هات حال میکنم و با عکسات که خیلی کم هم میزاری بیشتر حال میکنم .
سعدی که واقعا اون شیرینی گفتارش همیشه دلپذیر بوده با اون نثر و نظم بی تکلف ساده و در عین حال پر مغزش واقعا هر کسی را سر شوق میاره بعضی ادمها کاش همیشه بودند کاش الان وبلاگ داشت چه حالی میداد

محسن 22 آذر 1390 ساعت 01:11

سعید جان خوشحالم که همه چی خوب پیشرفته ...راستی با زحمت های من

من کلا بجای 4 تا 3 تا دندون عقل داشتم و هر سه هم احتیاج به جراحی داشت. در یک عملیات انتحاری همرو با هم یکجا دکتر ترتیبشو داد و به مدت 2 صورتم مثل توپ دو لایه شده بود ولی خب دیگه تموم شد .... راستی من دنبال زیر نویس هستم پیدا کردم خبرت می کنم
موفق باشی

ای با با چه زحمتی رحمتی شما
ولی عجب دکتری بوده واقعا انتحاری کار کرده .گفتی فوتبال و توپ دولایه یاد قدیما افتادم انشاالله رفتیم اونور با هم یه فوتبال میزنیم دروازه ما بریزبین دروازه شما تو سیدنی اوانس هم میدیدم توپ دست شما اگه تونستی بیا گل بزن
در مرود زیر نویس اگه بتونی اینکار را بکنی کمک زیادی به خیل جماعت ( دنیال یادگیری سیسینینگ با لهجه استرالیایی )میکنی
پیروز باشی محسن عزیز

sepideh 25 آذر 1390 ساعت 05:24 http://newwishes.persianblog.ir

man kolllan ghor ghoroo am , engari + haye zendegi ro kamtar az manfi hash mibinam ... merc ke umadi , hala post akhar ye kam omidvar konande tare

نه بابا کلا ادمیزاد همیشه یه جور نیست یه روز اینجوریه یه روز هم اونطوری . من همیشه روی گوگل ریدر پست هات را دنبال میکنم همیشه پیروزباشی

atiyeh 22 اردیبهشت 1391 ساعت 18:20

vay khoshbehaleton,man 2 roze dandonamo jarahi kardam daram az dard mimiram,kash zodtar blog shomaro mididam,hatman vase 3taye dg miram haminja ke shoma rafti.

omid varam bezodi dard ash kam besheh .

m 1 بهمن 1393 ساعت 22:45

سلام
میشه لطفا اسم دکتری که جراحی شما رو انجام داد بگید؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد