1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

1001شب استرالیا-1001Nights of Australia

وبلاگ خاطرات مهاجرت به استرالیا

بی پولی

شب دیر رسیدم خونه .تو راه اومدن هم خونه ایرانیم به من پیغام داد که ماکارونی ات را لازم دارم فردا برات میخرم تا حالا نشده بود چیزی ازم بخواد وقتی رسیدم خونه گفت  یکی از این همخونه ای های تازه ، صبح اومده از من شیر گرفته خورده .

هم خونه ای های تازه کمتر از یک هفته هست که به خونه ما نقل مکان کردند دو تا پسر انگلیسی که با ویزا ورک اند هالیدی اومدند استرالیا یک اتاق اجاره کردند و سرشون تو کار خودشون هست .با هم چند تا کشور آسیایی را گشتند تایلند کامبوج و اینجور کشورها.یکیشون وقتی رسید استرالیا روز اولی که اومد خونه ما فرداش توی بار کار پیدا کرد اون یکی دنبال اینه که به عنوان کیچن هند مشغول کار بشه یک خالکوبی هم روی دست راستش کرده که میگه 2500 دلار خرجش شده .

بگذریم از روز اول که اومدند شروع کردند به  خرید پیتزا نیمه  آماده .شب که رسیدم همخونه ای ایرانیم گفت که این پسره صبح اومده از من شیر گرفته خورده میگه میخوام برم سیدنی گفتم کسی داره اونجا همخونه ای ام گفت ظاهرا .دیشب این پسره میگفت اگه یک هفته دیگه کار گیر نیاره پولش تموم میشه به همین سادگی .همخونه ای ام ماکارونیش اماده شده بهش میگه من پاستا درست کردم ولی زیاد درست کردم  اگه دوست داشتی بیا بخور .به هم خونه ای ام میگم خدایا این مهاجرت چقدر سخته 

امشب این همخونه ای ام سیر میخوابه  الان هم داره بازی تیم مورد علاقه اش منچستر را میبینه با لپ تابش تا فردا خدا چه روزی  ای براش در نظر بگیره . 

نظرات 4 + ارسال نظر
نیمــــــا 2 اسفند 1392 ساعت 13:30

سلام دوست عزیز
معمولا حقوق کار دانشجویی ساعتی چقدره توی استرالیا ؟
و کارهای دانشجویی چه کارهایی رو شامل می شن؟
من از این به بعد اینجا سر میزنم. وبلاگ جالبی دارید.
کلا راضی هستید از زندگی در اونجا ؟
و دانشجویی رفتید یا اقامت گرفتید ؟

کار دانشجویی معمولا کار درسوپر مارکتهای بزرگ مثل پر کردن قفسه ها و صندوقداری و یا کار اغذیه فروشی ها مثل مک دونالد هست که معمولا خالص ساعتی 15 دلار میشه ممکنه شغلهای دیگری هم باشه مثل کیچن هند رستورانها که همون ظرفشوری هست و یا کلا کارهای مربوط به نظافت

آدمک 1 فروردین 1393 ساعت 14:39 http://darodivarsara.blogsky.com

سلام.

دوست دارم بیشتر در مورد رابطه آدم ها با خداشون کنکاش کنم!

به من هم سر بزن

مسعود 3 تیر 1393 ساعت 23:42

سلام سعید جان. ژنتیکمون دارای مهاجرت هست. جالب بود

فروردین 7 فروردین 1395 ساعت 20:08 http://farvar.blog.ir/

نوروزتون مبارک آقا سعید

ممنون نوروز مبارک با 5 سال تاخیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد